maandag 24 augustus 2015

Beste Chiro vrienden,

pech , pech ,pech , hoeveel pech kan je nu hebben .
Net toen we allemaal onze dansschoenen aangetrokken hadden, viel de elektriciteit uit . Geen stroompanne bij ons , maar heel het dorp.
Daarmee moesten we de schuimfuif dus uitstellen  tot gisteren avond.
Gisteren  voormiddag hebben we grote kuis gedaan en de tenten eens deftig opgeruimd. Alles ligt er terug netjes bij .
We hadden berichtjes gekregen dat er een groot onweer op komst was vanuit Frankrijk , maar het  is zeer goed meegevallen.
Omstreeks 16u , we waren net ons vieruurtje aan het eten ( verloren brood ) toen  het begon te regenen , enkele donderslagen  en omstreeks 18u was het terug droog. We mogen echt niet klagen.
Vandaag  is het wat bewolkt en zijn er al wat druppels gevallen,
maar we konden er gelukkig nog tussen lopen.
De oudste groep neemt   nu voor één dag het roer , en gaan
vandaag leiding geven . ze waren zeer enthousiast en de kinderen
ook. Verslag volgt later.
Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind en kan het kampvuur
morgen doorgaan . Het zou een mooie afsluiter zijn van dit spetterend bivak.

tot de volgende

Dunderklumpen

7 opmerkingen:

  1. Liefste Inge, veerle en jelle,
    Ik lees dat alles goed gaat daar. Hopelijk niet al teveel regen en zijn de kleren alsnog droog gebleven.
    Hier ook alles oké, we genieten nog van de stilte, maar zijn ook tevens blij als jullie woensdag terug komen :-)
    Dikke kussen van mama en papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tristan
    Vuil weer vandaag. Hopelijk kan het kampvuur morgen toch doorgaan.
    Het zal natjes zijn, denk ik. Slechte timing van de weergoden...
    Maar het kamp was superleuk. Dat hebben we wel kunnen lezen in je brief.
    Nog vele zoentjes van mama, papa en de poesjes, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lore !
    Mama is de daagjes goed aan het aftellen zenne ! Zodat ik je snel weer bij me heb . Maar ik weet het ... Je hebt het vast naar je zin ! Al de dingen die ik lees , lijken me erg fijn . Alleen die regen ... Pff... Dat is stom ! Ik hoop dat het kampvuur zeker kan doorgaan . Ik mis je en zend je heel veel knuffels en zoenen !!! Dag schattie ! Smak , mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Sofie

    spijtig van de stroompanne, maar leuk dat het een dagje later dan toch de schuimfuif kon doorgaan

    grote kuis gedaan in de tenten ,en alles er terug netjes bij liggen op een paar uurtjes tijd ? .; ik denk dat de leiding dan de volgende keer eens mag komen helpen met je kamer thuis :-)

    leuk dat de regen uitgebleven is ; denk dat jullie in het geniep alles naar Panama gestuurd hebben , want hier valt het met bakken uit de lucht

    nog enkele daagjes en dan kan je terug in je eigen bedje slapen , en een weekje later ben ik ook terug thuis , dus aftellen

    groetjes aan iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Inne en Nena!

    Geniet er daar nog van want het is bijna gedaan .... moeten jullie weer een jaartje wachten.
    Morgen al kampvuur!
    Plezant, ik wou dat ik erbij kon zijn

    Hier alles goed, met dieren ook.

    tot heel binnenkort!
    yes yes yes ;-D

    dikke kussen van mama en papa
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Marie,
    omdat ik er niet zeker van ben dat je het laatste kaartje morgen zal krijgen voor de zekerige zekerheid een berichtje :-)
    Al bij al heeft het duimen voor mooi weer op bivak toch geholpen : jullie hebben prachtige dagen gehad - toppi!
    Hopelijk blijft slecht weer straks ook uit voor een prachtig kampvuur....toi toi toi en HEEL ERG GRAAG tot morgen!
    Ajuuu (liefst zonder) paraplu!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Sofie

    vanavond kampvuur , leuk leuk

    al de regen is hier al gevallen , dus niets meer over voor jullie

    morgen dan naar huis voor jullie , 10 toffe dagen weer voorbij

    nog een weekje voor mij dan en ben er ook weer

    groetjes aan iedereen

    zoentjes
    papa

    BeantwoordenVerwijderen