zaterdag 22 augustus 2015

Beste Chiro vrienden,


oef eindelijk terug verbinding.
Gisteren zijn alle groepen  veilig en wel terug thuisgekomen ( sommige gekropen  ,andere al mankend )
Het waren allemaal mooie tochten die ze gemaakt hebben. De verhalen zullen ze wel thuis vertellen.
Bij thuiskomst waren het lekkere frietjes met stoofvlees. ze hebben niet gegeten maar .......
Vandaag hebben we Nena's verjaardag uitgebreid  gevierd .
Alle groepen hebben vandaag tezamen een groot opdrachtenspel gespeeld.
als afsluiter hebben we straks nog een kleine schuimfuif als verassing .
Nu vlug mijn dansschoenen aantrekken ....

tot de volgende

Dunderklumpen

8 opmerkingen:

  1. hmm, ik denk dat ik niet alleen alle verhalen over de trektocht wil horen, maar ook over de schuimfuif!! :-)
    Lieve Sofie, zo te horen is alles heel leuk. Stoofvlees met frietjes, feestjes :-)
    Geniet er nog van!! Voor morgen wens ik jullie veel zon en geen onweer!
    Liefs van ons allen,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Sofie

    goed gestapt dus met zen allen , heel flink van iedereen , proficiat
    en had ik goed geraden , frietjes !!!! en nog wel met stoofvlees , lekker lekker

    schuimfuif lijkt me enorm leuk , Marjolein vind die feestjes ook leuk ; maar dan in de badkamer :-)

    hier alles ok , aangekomen in Panama , liggen nu ten anker wachten tot we naar binnen mogen varen ,

    zoentjes
    papa


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Roos en Goran,

    ik hoop dat jullie genoten hebben van de heerlijke zonnige dag gisteren!!!

    We zijn vandaag net voor de regen thuisgekomen na onze trip met de motor, alles is goed gegaan maar nu ik lees wat jullie daar weer te smullen hebben gekregen ben ik wel jaloers hoor.

    We gingen nog een kaartje sturen maar we vreesden dat die kaart niet meer tijdig bij jullie zou geraken vandaar een berichtje op de blog. Geniet nog van de resterende dagen en hopelijk krijgen jullie de zon daar nog te zien, hier is de lucht ondertussen grijs en valt er water uit.

    Dikke knuffels

    Mama en papa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sofie,

    ik kijk het eventjes na en zie dat er maar één berichtje van mij staat. Heb je er nog er niet meer gehad? Ik heb er nochtans al veel gepost hoor, die ook te zien waren, maar nu dus niet meer. Typisch zeker??
    Gisteren en vandaag tropisch weer, en nu regen, regen,regen... Hopelijk valt het daar wat mee in de tent. Ik heb inmiddels vernomen dat Inge er terug bij is. Goed zo. Marjolein en Wouter spelen Tocca Bocca. Morgen de eerste dag waarop Marjolein geen kamp meer heeft.
    Amuseer je daar nog!
    Liefs van ons allen,

    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tristan
    Vele kusjes van mama , papa en de poesjes.
    We hebben je post goed ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En, je Harry Potter films zijn niet gewist.
    Dat was een grapje, he.
    Hopelijk heb je niet teveel pijn van die wespensteek.
    Nog vele zoentjes, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Lore,

    Wat fijn dat je een leuke trektocht hebt gehad.
    Hopelijk niet teveel last van pijne voeten.
    Ben wel een beetje jaoers op je, als ik hoor welke fijne dingen je allemaal mag doen.

    Dat lijkt me ook wel leuk zo een schuimfuif, direct ook goed gewassen :-)

    Binnenkort kan je me er alles over vertellen.

    Tot gauw lieve schat.

    Groetjes papa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey jasperke,

    Blij om te horen dat alles goed gegaan is op trektocht. Was het leuke de schuimfuif?
    Dat zal wel.mama kan het haar al voor stellen hoe je eruit zag. Het kamp is bijna voorbij, nog drie daagjes wat is het snel gegaan. Maar we zijn wel blij dat je bijna thuis bent want we hebben je toch wel gemist zene kapoen. alleen spijtig dat het weer nu wat minder gaat zijn , maar probeer nog wat te genieten.
    Dikke zoen en knuffels van mama,papa, en je zusjes.

    BeantwoordenVerwijderen