dinsdag 18 augustus 2015


Hoi,

Toen we vanmorgen onze ogen open deden hoorde we getik op de tent.

Oei regen , hopelijk is dit niet voor de hele dag.

Gelukkig was het van korte duur en was het  om 8u  droog maar het bleef wel bewolkt , maar droog voor de hele dag. s ’avonds kwam de zon zelfs eens piepen.

De asti’s hebben vandaag hun woudloperskeuken ( zelf hun potje koken op een houtvuur )

De keti’s  en de sloebers  trokken naar het bos de andere speelde hier op het terrein.

De meeste briefjes zijn al geschreven en gaan morgenvroeg op de post, dus hou jullie brievenbussen maar in de gaten.

Tot de volgende , groetjes

Dunderklumpen  

                          

3 opmerkingen:

  1. Dag lore , dag mijn poppemie ,

    hoe gaat het daar ? Mama zit met een dekentje in de zetel want het is hier koud en nat . Dat vind ik niet fijn want misschien heb jij het ook te koud . Ik hoop van niet. Doe maar goed warme kleedjes aan . Binnen enkele dagen wordt het warmer . Oef !
    Wat heb je al allemaal gedaan ?
    Emma doet het goed op uitvinderskamp en bo logeert bij oma . Senne is een beetje zottekes en hij mist jullie heel hard .
    Dikke knuffel en heel dikke kus van mama en papa !
    Dag poppemie !
    We missen je en denken heel hard aan je !
    KUS !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Inne en Nena

    Ik ga ook eens mordern doen en iets op jullie blog schrijven, of moet ik posten zeggen :-)
    (Inne ik heb je account gebruikt ... )

    Hier alles ok, niet veel nieuws, papa gaat straks fietsen en ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Misschien eens naar het duchepark, eerst eens rondhoren wie er nog gaat.

    Met de dieren ook alles ok!! Jako is Gisele nog eens gaan bezoeken en Kevin is nog haar lieve zelve, ze geeft ons elke dag een ei :-D

    Nog veel plezier daar 10 jarige en bijne 9 jarige dochter!!

    dikke kus van mama en papa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Sofie

    zie dat het daar goed gaat ,
    heb je dan ook eten gemaakt , niet teveel chilli gebruiken he ,anders staat bij iedereen hun keel in brand , weet dat jij daar goed tegen kunt :-)
    Hier alles ok , vanavond vertrekken we naar Panama , een 30 uurtjes varen
    groetjes daar aan iedereen
    tot morgen
    zoentjes

    BeantwoordenVerwijderen